Apparatuur

Niet alle spullen staan altijd op de site. Als je iets nodig hebt wat je niet kunt vinden kun je altijd even bellen en dan kunnen we je daarin informeren. +31 683721710

Dit kan zeker! Als je vragen hebt over bepaalde apparatuur kun je ons altijd bellen, +31 683712710

Als je tijdens het afhalen advies, tips, etc. wil is dit natuurlijk ook mogelijk!

Je kunt de spullen de avond voor je shoot afhalen. En de ochtend na je shoot (tot 11:00) terugbrengen.

Laat wel altijd weten wanneer je het komt ophalen en terugbrengen.

Er zijn genoeg gratis parkeerplekken beschikbaar!

Dit is eventueel mogelijk. Bel of mail gerust even voor de mogelijkheden, +31 683712710

We proberen altijd alles vooraf te controleren. Wel is het verstandig om zelf een check te doen, het is immers ook je eigen verantwoordelijkheid.

Check eerst nogmaals of je alles goed aangesloten hebt (kabels, connectors, stekker, stopcontact, etc.). Mocht je er niet uitkomen kun je altijd even bellen en dan proberen we telefonisch (of videobellen) mee het probleem op te lossen of een vervanging te regelen. Bel zo snel mogelijk, dan kunnen we je sneller helpen, +31 683712710

We proberen het altijd zo gedetaileerd mogelijk op de site erbij te vermelden. Soms is dit niet helemaal up to date.

Je kunt altijd even bellen als je vragen hebt over accesoires, +31 683712710

Als de spullen zonder overleg later terugkomen dan afgesproken dan komt er een volledige huurdag aan kosten bij (zonder kortingen).

Dit is natuurlijk heel erg vervelend. Schade kan ook ontstaan door en tijdens (slecht) vervoer. Door je auto netjes en zorgvuldig in te laden kan dit voorkomen worden.

Bij het afhalen van de spullen teken je ervoor dat je alles in goede en werkende staat ontvangen hebt. Dit is dan ook je eigen verantwoordelijkheid om dit te controleren tijdens het afhalen. Als je dit niet doet (en schade niet tijdens het afhalen meld) dan ben jij verantwoordelijk voor de schade en moeten wij hier dus ook vanuit gaan. Check dus altijd alles goed om deze discussies en problemen te voorkomen!

Iets vergeten? En sta je al aan de andere kant van het land? Ook dit is heel erg vervelend! Bel ons zo snel mogelijk op, +31 683712710 dan proberen we een zo goed mogelijke oplossing te zoeken. Het belangrijkste is natuurlijk dat je draaidag goed verloopt, dus daar streven we ook naar! Voorbeelden van oplossingen: We komen de missende apparatuur brengen. We kijken of we het bij een collega rental house bij jou in de buurt klaar kunnen laten leggen.

Dit zorgt natuurlijk voor extra kosten. Dit bespreken we altijd vooraf hoeveel dit is, maar ook wie die kosten moet betalen.

Je bent namelijk zelf verantwoordelijk dat je alle spullen die je gehuurd hebt ook meeneemt. Controleer daarom dus goed bij het afhalen of alles erbij zit wat erbij hoort te zitten.

Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Bel ons zo snel mogelijk op zodat we kunnen proberen een vervangend artikel te regelen. Dat er iets stuk is is al vervelend genoeg, maar als het ook nog je shoot in de weg zit is veel vervelender. De schade handelen we later af, want de shoot gaat voor!

Maak wel even foto’s van de schade en de situatie.

De huurder is verantwoordelijk voor de schade, dus de eventuele extra kosten zullen ook op de huurder worden verhaald. Zorg er ook altijd voor dat je zelf tegen schade van gehuurde spullen verzekerd bent.

Bel ons altijd meteen op. Maak foto’s van de schade, plek waar je bent, braaksporen, etc.

We kijken altijd mee voor de beste oplossing.

Er moet bij verlies of diefstal altijd aangifte gedaan worden bij de politie. Deze aangifte dient ook aan ons overhandigd te worden. Bij inbraak maak ook foto’s van de situatie, braakschade, sporen, etc.

Huren en Betaling

  • Kopie van ID/Paspoort met doorgestreept BSN Nummer
  • Kopie van KVK Uitreksel

Zonder deze gegevens kunnen wij helaas niks meegeven.

Check ook de AVG verklaring

Ook hier geld: Hoe eerder hoe beter!

Door op tijd te reserveren is de kans groter dat de apparatuur die jij nodig hebt ook beschikbaar is op jou draaidagen.

Maar sommige klussen zijn erg last moment. Dat is natuurlijk ook mogelijk. Wel kun je dan het beste even bellen, +31 683712710 zodat we meteen kunnen vertellen of de apparatuur die jij wil beschikbaar is. Ook kunnen we dan alternatieven aanbieden als bepaalde gear niet beschikbaar is.

Het kan altijd gebeuren dat je shoot niet doorgaat. Laat dit zo snel mogelijk weten.

Hoe zit het dan met de betaling?

Tot 48 uur voor afhalen kun je kostenloos annuleren. Als je later annuleerd brengen we 50% van het totaalbedrag in rekening. Bij annuleringen korter dan 24 uur voor het afhaalmoment brengen we 100% in rekening. Als de shoot verzet wordt (in plaats van annuleren) geld dit nog steeds. Wel kunnen we dan voor een korting op de nieuwe huurperiode zorgen!

Bij de eerste keer dat je komt huren moet er bij afhalen betaald worden. De volgende keren is dit gewoon op factuur met een betaaltermijn van 14 dagen.

Nee, dit hoeft niet

In principe geld dat de eerste dag 100% is en de opvolgende dagen 75%. Bij langere periodes kun je het beste contact opnemen en kijken we naar een passend percentage!

Ook krijgen vaste klanten korting. Hoeveel dit precies is hangt af van de klant, relatie, bedragen, frequentie, etc.

Bij non commerciele projecten kunnen we altijd kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen! Neem hiervoor contact met ons op!

Verzekering

Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord.

Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord. Zomaar een antwoord.